Az Egyesült Királyságba történő piacralépés megtervezése

Az Egyesült Királyság (UK) piacára való belépés kihívást jelenthet bármely vállalkozás számára. Annak ellenére, hogy az Egyesült Királyság gazdaságában nagy a kereslet a termelékenységet növelő termékek és szolgáltatások iránt, számos olyan akadály van, amely útját állhatja a belépés sikerességének.
Az Egyesült Királyság erősen szabályozott ország, számos foglalkoztatási keretrendszerrel, amelyek biztosítják, hogy a vállalkozások megfeleljenek a különböző szabványoknak, a foglalkoztatási törvényeknek és az iparágspecifikus irányelveknek.
Az Egyesült Királyság piacán hatalmas a verseny a piaci részesedésért, és nem szabad figyelmen kívül hagyni olyan jelentős gazdasági tényezőket sem, mint a Brexit és az emelkedő kamatszintek, valamint a növekvő munkanélküliség okozta gazdasági megtorpanás.
Ha egy vállalkozás be kíván lépni az Egyesült Királyság piacára, elengedhetetlen, hogy a megfelelő üzleti tervvel és gondos Go-to-Market stratégiával rendelkezzen. Ez lehetővé teszi, hogy mind a rövid, mind a hosszú távú tervek rendelkezésre álljanak, egy megfelelő költségvetéssel alátámasztva. A sokszínű brit piac miatt az üzleti stratégiád nagyon eltérhet egy másikétól, és különösen fontos a céged és az adott iparág követelményeinek figyelembevétele.
Fontos megjegyezni, hogy az Egyesült Királyság számtalan izgalmas lehetőséget kínál a külföldi vállalkozások számára, és ez a cikk segíteni fog egy-egy útiterv kidolgozásában, a piacralépés akadályainak leküzdésében, valamint segít kihasználni az Egyesült Királyság piacán rejlő lehetőségeket. Átfogóan megvizsgáljuk a piackutatás és a marketing fontosságát, és azt, hogy a szabályozási és jogi keretek hogyan dönthetnek a sikerről, és hogyan biztosítható az optimális pénzügyi háttér.
Piackutatás
Ötből négy vállalat kudarcot vall, amikor új piacra lép, és sajnos kis- és középvállalkozások esetén a bukás esélye még nagyobb. Ennek okai között jellemzően a célpiac alábecsülése, a célközönség megértésének hiánya és a nem megfelelő tervezés szerepel.
Azonban van remény. Alapos tervezéssel jó esélyed van arra, hogy terméked (termékeid) egy új, virágzó piacon értékesítsd. Alapvető fontosságú, hogy a piacralépés előtt minél alaposabb és aprólékosabb üzleti terv álljon rendelkezésedre. Mivel az angliai piac nagyon kompetitív és megannyi változó befolyásolja a sikert, vállalkozásod nem engedheti meg magának, hogy ne készüljön fel megfeleően. Minden kutatást gondosan bele kell szőni egy tervbe, hogy az információkat tudd megfelelően hasznosítani.
Íme néhány ötlet arra vonatkozóan, hogy hová összpontosítsd kutatásaid:
Fogyasztói kutatás
A primer kutatás elvégzése nagyszerű első lépés. Felmérések, fókuszcsoportok és interjúk formájában gyűjthetsz adatokat a megcélzott fogyasztóktól. Jó, ha ezt a lehető legváltozatosabb módon teszed, hogy minél több információd legyen a célközönségről. Ez a kutatás sokféle adathoz vezethet, többek között demográfiai, pszichográfiai és viselkedési adatokhoz, amelyek mindegyike nagymértékben segítheti vállalkozásod.
Versenytárselemzés
Még ha aprólékosan meg is határozod a célközönséget, és hiánypótló üzleti ötleted van, nagy a valószínűsége, hogy nem egy üres piacra lépsz be. Az Egyesült Királyságban nagy a verseny az üzleti életben, számos kiváló vállalat éhes a sikerre. Fontos, hogy azonosítsd, miben különbözik a céged, és olyan tényezőket is mérj fel, mint az árképzés, és hogy van-e hely a termékednek a piacon.
Kulturális kutatás
A kulturális kutatás gyakran figyelmen kívül hagyott része a piacralépési stratégiának. Ami az egyik országban elfogadható üzleti gyakorlatnak számít, az egy másik országban talán egészen más. A kultúra megértése azt is biztosítja, hogy a vállalkozás bemutatkozás a a lehető legjobb legyen az új piacon.
Ha például azt gondolod, hogy a McDonald’s thaiföldi étlapja megegyezik az Egyesült Királyságban megszokottal, gondold csak át. Az étlapot gondosan módosították a helyi kultúrának megfelelően: a reggeli menüben csirkekása is szerepel, rántott marhahús és rizs pedig egész nap kapható.
Gazdasági klíma
Valószínű, hogy a kutatás elvégzése előtt már tisztában vagy az Egyesült Királyság gazdasági klímájával. Ennek figyelembevétele azonban még mindig alapvető fontosságú, különösen a Brexit fényében. Az árak meredeken emelkedtek azóta, hogy az Egyesült Királyság 2021 újév napján kilépett az Európai Unió egységes piacáról, és a Brexit még mindig nagy hatással van a vállalkozásokra. A termékhiány, az ellátási lánc késedelmei és a megnövekedett bürokrácia csak néhány a kihívások közül.
London már régóta a világ egyik legdrágább városa. Különösen a bérleti költségek nagyon magasak, és ezt minden olyan vállalkozásnak figyelembe kell vennie, amely piaci lépést tervez az Egyesült Királyságban. Azonban ahogy a közlekedési kapcsolatok javultak a szigetország más városaival, a vállalkozások a fővárostól távolabb sokkal alacsonyabb költségekkel számolhatnak.
Szabályozási és jogi keretek
Az Egyesült Királyság köztudottan erős bürokráciával rendelkezik. Számos kormányzati és ellenőrzési szerv szolgál az olyan ágazatokban érintett vállalkozások szabályozására, mint az élelmiszer- és italgyártás, az erdészet, a csatornázás, az oktatás, valamint sok más ágazat.
A törvényi előírások és szabályozások megnövekedtek, mióta az Egyesült Királyság kilépett az Európai Unió egységes piacáról. A kilépés tovább bonyolította az egyébként is összetett szabályozási kereteket. Minden vállalkozásnak, amely be kíván lépni az Egyesült Királyság piacára, teljes mértékben meg kell értenie az üzleti szektort szabályozó jogi és szabályozási eljárásokat. Meg kell felelniük a helyi törvényeknek és a nemzeti szabványoknak, valamint az esetleges iparágspecifikus előírásoknak is.
A kezdéshez ajánlunk néhány példát:
Cégalapítás, cégformák
Nagy valószínűséggel már tudod, hogy milyen céget szeretnél bejegyeztetni. Általában ez egy új angol vállalkozás, vagy egy angliai telephely lesz.
Ha az angol céged egy teljesen új jogalany lesz, akkor jellemzően korlátolt felelősségű magánvállalkozásként (LTD) kell bejegyeztetned. Az LTD olyan magántulajdonban lévő társaság, amelynek részvényei nem nyilvánosak. A regisztrációs folyamat viszonylag gyorsan lezajlik, de a regisztráció befejezéséhez meg kell adnod az angol vállalkozásod címét. Ha managing director is vagy, akkor egy levelezési címet is meg kell adnod a nyilvános nyilvántartás számára – az úgynevezett „szolgálati címet” (telephely) – és a lakcímed –, az úgynevezett „szokásos lakcím” (állandó lakcím) – is. Ha ezt szeretnéd a nyilvánosság elől elrejteni, kérheted lakcímed magánjellegűvé tételét.
Ha azt tervezed, hogy az Egyesült Királyságba költözöl, akkor „céged” egyéni vállalkozásként vagy társas vállalkozásként is bejegyeztetheted. Viszont egyéni vállalkozóként vagy társas vállalkozásként sokkal nagyobb a felelősséged a kötelezettségek és tartozások tekintetében. Ugyan nem kellene társasági adót fizetned, azonban éves adóbevallási nyilatkozatot bekellene nyújtanod. Az adóbevallás benyújtásának elmulasztása jelentős pénzügyi kockázatot jelenthet, ezért fontos, hogy alapos kutatást végezz a különböző lehetőségekről.
Banki ügyintézés
Ha az Egyesült Királyságban alapítasz egy LTD-céget, akkor törvényi előírás, hogy annak rendelkeznie kell egy üzleti bankszámlával. Bár a bankszámla nem kötelező, ha egyéni vállalkozóként vagy társas vállalkozásként jegyezteted be magad, jó gyakorlat, ha rendelkezel céges bankszámlával. Ellenkező esetben a dolgok nagyon gyorsan bonyolulttá válhatnak, különösen az adóbevallások benyújtásakor.
Függetlenül attól, hogy hogyan jegyezteted be a céged, sokkal professzionálisabbnak tűnik, ha van egy hivatalos üzleti számlád. Ez segít abban is, hogy kedvező első benyomást kelts az angol ügyfelekben.
Munkavégzés módja
Az elmúlt néhány évben az Egyesült Királyságban jelentős változást tapasztaltunk a távmunka-kultúra terén. A Nemzeti Statisztikai Hivatal szerint 2023-ban az Egyesült Királyságban a munkavállalók 44%-a dolgozik távolról. A távmunkások 16%-a teljes munkaidőben dolgozik, míg a hibrid munkavállalók 28%-a megosztja munkaidejét az otthon és az iroda között.
Ezt szem előtt tartva érdemes megfontolnod a munkavállalók elvárásait, amikor álláshelyekre toborzol. Azt is fontos mérlegelni, hogy a fizikai irodahelyiségek rezsiköltségei mennyire jelentős kiadást jelentenének vállalkozásod számára.
Ha rendelkezel a rugalmas működéshez szükséges eszközökkel, akkor fontolóra veheted a virtuális irodát. Egy alacsonyabb díj ellenében bérelhetsz egy üzleti címet, amelyet sajátként használhatsz anélkül, hogy ténylegesen birtokba vennéd a helyiséget. A teljes munkaidős távmunkát tervező vállalatok számára ez egy ilyen kedvező díjért nagyszerű lehetőség lehet. Ezáltal üzleti címet kapsz a VAT-regisztrációhoz, és egy jó hírű cím megléte megalapozza az ügyfelek bizalmát. Ezzel szemben egy fizikai irodahelyiség fontos kiadást jelenthet vállalkozásodnak.
HMRC
Az Egyesült Királyság adó-, és vámhatósága, a HMRC, különös figyelmet fordít minden új vállalkozásra. Győződj meg róla, hogy minden információ birtokában vagy ahhoz, hogy vállalkozásod megfelelően regisztráltasd. A GOV.UK weboldalon minden szükséges információ megtalálható, a jövedelemadótól a VAT-on át a céges biztosításig.
A brit vállalkozások személyre szabottabb támogatása érdekében érdemes megfontolnod a brit kereskedelmi kamarához (British Chambers of Commerce – BCC) való csatlakozást. Egy kedvező tagsági díj ellenében így hozzáférhetsz a közösséghez, finanszírozásokhoz és az olyan alapvető szolgáltatásokhoz, mint a HR, valamint jogi és adóügyi tanácsadás. Az Egyesült Királyságban 53 kereskedelmi kamara működik, így bárhol is szeretnél céget alapítani, elérheted ezt a támogatást.
GDPR és adatvédelem
Ismerd meg a 2018-as adatvédelmi törvényt, amely az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) brit implementációja. A Brexit óta az Egyesült Királyság személyes adatok felhasználására vonatkozó legfontosabb alapelvei, jogai és kötelezettségei továbbra is érvényben maradtak. A korábbi jogi követelményeken azonban finomítások történtek, például az Egyesült Királyság és az EGT közötti adattovábbításra vonatkozó szabályok is módosultak.
Az Egyesült Királyságba történő piacralépés tervezésekor elengedhetetlen, hogy olyan személyt alkalmazz, aki jól ismeri a GDPR-folyamatokat. A személyes adatok megsértése komoly következményekkel járhat vállalkozásod számára, és az esetleges súlyos büntetések miatt sem engedhetik meg maguknak a vállalkozások, hogy visszaéljenek az emberek adataival.
Ha személyes adatokat használsz, akkor tisztában kell lenned az Information Comissioner’s Office (ICO, információs biztos hivatala) díjával is. Minden vállalkozásnak vagy egyéni vállalkozónak, aki személyes adatokkal rendelkezik, adatvédelmi díjat kell fizetnie az ICO-nak. Ez alól vannak kivételek, de a legjobb, ha előzetesen tájékozódsz.
UKCA-jelölés
Ha termékeket kívánsz értékesíteni az európai piacon, igazolnod kell, hogy a termékek megfelelnek az alkalmazandó uniós követelményeknek. Az Egyesült Királyságban értékesített termékek esetében ez az UKCA-jelöléssel (UK Conformity Assessed) történik, míg az Európai Gazdasági Térség (EGT) egységes piacán forgalmazott termékek esetében a CE-jelölés a követelmény. A jelölési rendszer biztosítja, hogy a termékek megfelelnek a nagyon szigorú biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak.
Még akkor is, ha már rendelkezel előzetes ismeretekkel a jelölésről, a protokollban a közelmúltban bekövetkezett változások miatt a legjobb, ha tanácsot kérsz, mert 2021 óta a termékek Angliában, Walesben és Skóciában történő értékesítéséhez a CE-jelölés helyett már az UKCA-jelölés szükséges.
Üzletfejlesztés (értékesítés)
Nem valószínű, hogy vállalkozásod hatással lesz az Egyesült Királyság piacára, ha nem rendelkezik hatékony értékesítési tervvel. Egy jó értékesítési terv felvázolja az értékesítési célt, és olyan stratégiákat hajt végre, amelyek segítenek elérni azt. Szerencsére a legjobb értékesítési tervek kipróbált és bevált technikákat tartalmaznak, amelyek segítenek elérni a kitűzött értékesítési célokat.
Határozd meg célközönséged
Miután feltérképezted a brit fogyasztókat és a versenytársakat, ideje meghatározni a célközönséged. A megcélzott demográfiai célcsoport léte egyértelművé teszi a marketingstratégia végrehajtását.
Határozd meg a célokat
A bevételi vagy értékesítési célok meghatározása meghatározza üzleti stratégiád. Vállalkozásod élén az lesz a célod, hogy a vállalkozáson belül mindenki tisztában legyen a célokkal és a célok elérését segítő módszerekkel. Ha minden munkatársat ugyanarra a küldetésre hangolsz, az jelentősen javítja a célok elérésének esélyeit.
Értékesítési stratégia
Itt az ideje meghatározni azokat a stratégiákat és technikákat, amelyek biztosítják, hogy a terméked elegendő fogyasztóhoz jusson el ahhoz, hogy sikeres legyen. Dolgozd ki a prioritásokat és az ütemtervet, és kommunikáld a kulcsfontosságú mérföldköveket a munkatársakkal. A legtöbb, az Egyesült Királyság piacára lépő vállalkozás kockázatot vállal, ezért extra ösztönzést kap arra, hogy nagyon világosan meghatározza, mit jelent a siker a vállalkozása számára – és milyen lépéseket kell megtennie ahhoz, hogy ezt elérje.
Marketing
Miután elvégezted a piackutatást és döntöttél vállalkozásod formájáról, a következő lépés, hogy ismertté tedd vállalkozásod. Marketingkampányod nagyban befolyásolja majd céged teljesítményét.
Helyi partnerek és kapcsolatépítés
Mindenképpen előrébb kerülsz, ha rendszeresen ellátogatsz az Egyesült Királyságba, hogy kapcsolatokat építs ki és találkozz potenciális ügyfeleiddel. Alternatív megoldásként alkalmazz egy Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező alkalmazottat, vagy dolgozz együtt egy Angliában működő ügynökkel. A helyi ügynökökkel vagy brit székhelyű partnerekkel való együttműködés előnyeit nem lehet alábecsülni. Ők valószínűleg jól ismerik a piacot, és fontos útmutatást tudnak nyújtani az út során. A kapcsolatépítésen túl egyes vállalatok úgy is dönthetnek, hogy megvásárolnak egy már működő vállalkozást, ami mélyebb integrációt, kapcsolatokat biztosíthat számukra.
Találd meg az USP-d
Miután a versenytársakkal kapcsolatban is végeztél már kutatást a célpiacodon, valószínűleg már megvan az egyedi értékesítési ajánlatod (Unique Selling Proposition, USP). Ez azért fontos, mert ez határozza meg a vállalkozásod a zsúfolt piacon, és segít kiemelkedni a többiek közül. Ha már megvan, ezt hatékonyan kell kommunikálnod, és itt válik nagyszerű eszközzé a digitálismarketing-stratégia. Építsd ki a márkaismertséget, összpontosíts az USP-dre, és ha lehetséges, fektess be a digitális marketingbe vagy a PR-ba.
Marketingstratégiák alkalmazása
A marketingstratégia tervezése során valószínűleg a digitális vagy a hagyományos marketingtervet fogod előnyben részesíteni. Mindkét módszernek vannak előnyei és hátrányai.
Hagyományos marketing
A népszerű hagyományos marketingstratégiák közé tartozik a nyomtatott reklám, a direkt postai marketing, a hideghívás és a termékelhelyezés. A hagyományos marketingesek olyan közönséget is el tudnak érni, akik nem használnak digitális eszközöket. Ez azonban lényegesen drágább lehet. Emellett nehezebb mérni a marketingkampány hatékonyságát. Egy e-mail-kampány esetében például pontosan láthatod, hogy hány potenciális fogyasztó foglalkozott vele („kattintási arány”), és mennyit befolyásolt eléggé ahhoz, hogy vásároljon.
Digitális marketing
A digitális marketing költséghatékonyabb és rugalmasabb, mint a hagyományos marketing, és több tartalomtípus áll rendelkezésre. A podcastoktól kezdve az e-mail hírleveleken át a közösségi médiáig bárhol hirdetheted vállalkozásod, így hatékonyabban érheted el célközönséged.
A digitális marketing gyorsan növekvő médium. Számos különböző digitális módszer létezik a célközönség megcélzására, mint például a pay-per-click (PPC), a keresőmotor-optimalizálás (SEO) és a közösségimédia-marketing.
SEO
A SEO annyira fontos, hogy külön fejezetet érdemel. A legtöbb vállalat már használja, mert kitűnő eszköz az online jelenlét növeléséhez. A SEO segítségével potenciális ügyfeleid a vállalkozásodat legjobban leíró kulcsszavait használva találhatnak rád az internetes keresőkben. Viszont a SEO-marketing egy hosszú távú projekt, és semmiképpen sem a legjobb megoldás, ha gyors eladásokat tervezel. Ha azonban elég türelemmel rendelkezel és hosszú távon gondolkodsz, a SEO bármely marketingkampány közül a legjobb eredményt hozhatja.
PPC-hirdetések
A PPC, azaz a pay-per-click egy olyan online hirdetési megoldás, ahol a vállalatoknak minden egyes alkalommal díjat számítanak fel, amikor egy felhasználó rákattint valamelyik hirdetésre, főként a keresőmotorokban. Ezek a hirdetések akkor válnak láthatóvá, amikor a potenciális vásárlók online keresnek a Google-ban azzal a szándékkal, hogy megvásárolnak egy terméket/szolgáltatást. A Google Ads például rendkívül hasznos csatorna arra, hogy potenciális érdeklődőket irányítson a weboldaladra, és azonnal növelje eladásaid.
E-commerce
Az e-kereskedelem fantasztikus lehetőség az Egyesült Királyság piacára belépni kívánó vállalkozások számára. Ha termékeid egy online áruházban listázod, biztosíthatod, hogy vállalkozásod mindig a kirakatban legyen, anélkül, hogy fizetned kellene a fizikai helyiségek rezsiköltségeit. Emellett sokkal nagyobb rugalmasságot kínál a felhasználók számára, akik egyetlen gombnyomással vásárolhatnak.
PR
Minden tisztességes piacra lépési tervnek részletesen ki kell dolgoznia egy kommunikációs stratégiát, és a PR-ra és a kommunikációra elkülönített költségvetéssel kell rendelkeznie. Bizonyított, hogy a kommunikációs stratégia sokkal nagyobb sikerarányt biztosít a vállalkozások számára, és ezáltal bizalmat és hitelességet épít a fogyasztók körében. Egy harmadik fél bevonása a termékek támogatásába szintén sokkal nagyobb fogyasztói értéket teremt, mint a fizetett reklám.
Pénzügyek
Ha azt tervezed, hogy belépsz az Egyesült Királyság piacára, feltételezhető, hogy figyelembe vetted az ezzel a lépéssel járó pénzügyi költségeket. A piacralépés finanszírozása kulcsfontosságú, mivel ez támasztja alá az összes fentebb említett ötletet. Egy nemzetközi piacra való belépés nem olcsó, és különösen nem a világ egyik legdrágább országában ezért különösen fontos, hogy mérlegeld egy ilyen lépés valódi költségeit.
Könyvelés az Egyesült Királyságban: az alapok
A könyvelés az összes releváns tranzakció rögzítésének folyamata, amelyet egy vállalkozás végez. Bár a helyes könyvelés megtanulható folyamat, a legjobb, ha könyvelőt bízol meg a brit üzleti pénzügyi eljárásrend helyes betartásának biztosítása érdekében. A könyvelés általános alapjainak nyomon követése, például a kötelezettségek, az értékesítés és a nettó nyereség számontartása sok időt takarít meg, ha a pénzügyi év végéhez érsz.
Bérszámfejtés
Egy új piacra való belépéskor különösen fontos a bérköltségek nyomon követése, mivel a kapcsolódó költségek eltérhetnek más országokétól. A vállalkozások számára fontos, hogy tisztában legyenek a bérszámfejtési kiadásokkal, hogy megbizonyodhassanak arról, hogy megfelelnek-e a jogi követelményeknek. Ha a bérszámfejtés mellett döntesz, ezt közölnöd kell a HMRC-vel, és az online szolgáltatásukat kell használnod ennek bejelentésére. A bérszámfejtési rendszer használata elősegíti az átláthatóságot is, és bizalmat épít az alkalmazottak körében. A zökkenőmentes működés biztosítása érdekében azonban ezt mindenképpen időben hozd létre.
Forgalmi adó (VAT) bevallások
A VAT ijesztő téma. Ha azonban vállalkozásod elvégzi a házi feladatot, és szigorú pénzügyi nyilvántartást vezet, biztosíthatod, hogy megfeleljen az előírásoknak. Egyszerűen fogalmazva, ha vállalkozásod forgalma tizenkét hónapon belül meghaladja a 85 000 fontot, a következő hónapig be kell jelentkezned a VAT hatálya alá. Sajnos néhány vállalkozás azzal vét az áfatörvények ellen, hogy nem követi nyomon, hogy forgalma meghaladja-e ezt az összeget.
Költségvetés a váratlan helyzetekre
Ide tartozhatnak a munkaerő-felvétel, a digitális vagy fizikai infrastruktúra, a konzultációs díjak, a berendezések beszerzése és még sok egyéb költség. Továbbá váratlan költségek is felmerülhetnek, mint például szabadalmak, importvámok és biztosítások.
Bár a fenti lépések követése nem jelent garanciát a sikerre, de mindenképpen segíthet abban, hogy minden szükséges előkészületet megtégy ahhoz, hogy az átállás a lehető legkönnyebb legyen.
Összefoglalás
Az Egyesült Királyságba való sikeres piacralépés izgalmas lehetőségek világát kínálja a vállalkozások számára. Ez a siker azonban nem jön könnyen, és a vállalatoknak a piacralépési stratégiájuk minden területét alaposan meg kell tervezniük. Az alapos piackutatás elengedhetetlen, csakúgy, mint annak biztosítása, hogy a vállalkozás megfeleljen az Egyesült Királyság szigorú jogi és szabályozási kereteinek, különösen a HMRC, a VAT (általános forgalmi adó), a GDPR és az adatvédelem tekintetében. A kristálytiszta marketingkampány alapvető fontosságú, és ennek egy nagyon hatékony és jól átgondolt értékesítési tervvel kell összekapcsolódnia. Az egész stratégiát alátámasztja a vállalkozás pénzügyi megközelítése, és az, hogy mennyire hatékonyan tervezi meg a piacralépés pénzügyi hatásait.
Kutakodj, és rendelkezz a lehető legtöbb ismerettel, de használd ki a piacralépés támogatását segítő számos forrást is. Ne felejtsd el, hogy mi is tudunk segíteni és leegyszerűsíthetjük az Egyesült Királyságban történő piacralépésed, információt és forrásokat biztosítva, hogy a folyamat a lehető leggördülékenyebbé váljon. Szakértői csapatunk bevált módszereket alkalmaz, hogy sikeres stratégiát dolgozzon ki vállalkozásod számára. További információért lépj velünk kapcsolatba.

Üdv, Krisz vagyok
Vállalkozóknak segítek a sikeres angliai terjeszkedésben
0 Comments